15 april 2010

vårkänslor



Idag är det vår ute och jag tittar på min fina pärlhyasint som kommer från goda vännen Madlis blomsteraffär Tre Liljor. En blomma i fönstret på jobbet gör mej glad. Tyvärr är jag så himla dålig på att vattna de stackars liven... Skall försöka vara snäll mot den här! Madlis blomsteraffärNorrtullsgatan gör mej också på glatt vårhumör.



Gårdagens inköpta Conversekopior i svart borstat läder gör mej också på bra humör och får mig att känna vårkänslor. Äntligen får jag ha sneakers på mej igen. Min favvosko!

Jag samlar på mej lite vårintryck idag, för i morgon utlovas blötsnö... Blää...

3 kommentarer:

BP sa...

Bra med bunkrade vårkänslor säger jag bara:-)

PS. Tar med mig soppan imorgon. Ilias svarade på mejl faktiskt:-). Nu gäller det bara att får dit vår "grek" också. DS

Anonym sa...

Idag är det den 16 och jag ville bara säga grattis på födelsedan!
Kram från Johanna

MaMalena sa...

Tack Johanna!