29 juni 2010

klassisar från förr



Idag träffade jag tre klasskamrater från min högstadieklass från Tiundaskolan i Uppsala. Det är 29 år sen jag slutade 9D, och ingen av de tre hade jag träffat efter gymnasiet. Så vi hade mer än 25 år att ta igen...

Vi som träffades var Helena, Anna och Magnus. Jag har ringat in oss 4 på ett klassfoto från högstadiet. Ni kan ju gissa vem som är jag!



Vi drack vin och åt god grillad mat på nyöppnade Gården Grill&Bar, på Norra Latins gård. Det var både gott och trevligt! Jag gillade stället skarpt, som både har en restaurangdel och en bar med loungedel. 450 sittplatser mitt i härliga sommarstockholm! Hit kommer jag definitivt att återvända.




Läs mer om Gården Bar&Grill på deras snygga webbplats, bilden på fontänen är lånad därifrån.

1 kommentar:

BP sa...

Du sitter på första raden... gissar jag;-) Stället du rekommenderar ska testen i helgen.