18 mars 2012

jubileumsbal


I går var jag och Magnus på jubileumsbal med Greta Arwidssons Vänner. Det är en förening för kvinnliga klubbverkare i Uppsala som har funnits i 35 år. Jag har varit med i 23 av de åren och på 90-talet när jag var riktigt aktiv satt jag även i styrelsen.


Balen hölls på min gamla hemnation Gotlands och innehöll allt en riktigt bra fest skall göra: trevligt bordssällskap, god mat, bubbliga drycker, kul spex och dans med maken!

I bildcollaget syns gotlandsvapnet dekorerat i GAVs färger, detaljer från min nya klänning och Uppsalas vackraste utsikt mot ån, domkyrkan och saluhallen. 

Läs mer om Greta ArwidssonGAV:s officiella webbplats

2 kommentarer:

BP sa...

WOW!!!
Så vackra ni är på den bilden!!! Här blir jag faktiskt inte så lite impad måste jag säga. Ska genast be maken att byta om från jeans... till jeans. Åsså ska jag leta efter en klänning som jag aldrig haft;-)

Susanne sa...

Så fina ni är.
Kramar