25 mars 2015

full fart och bra musik

Idag är det verkligen vår och jag är på strålande humör. Tror att det är ljuset och känslan att vi är igenom den tunga vintern. Jag känner att jag är på väg framåt i full fart och kan lämna en massa saker bakom mig. Kände därför att det var på sin plats att göra en lista för att på nått sätt fånga in känslan.


Malenas lista: 25/3 är en bra dag!

I love your smile – Shanice
Did you give the world some love today, babe – Doris
Come on Eileen – Dexys Midnight Runners
Allt vad du vill ha – Eldkvarn
Start! – The Jam
The quiz - Hello Saferide
Solglasögon – Docent Död
The beard song – The Bandettes
You can look (but you better not touch) – Bruce Springsteen
Absolute beginners – David Bowie
Dunkar varmt – Tant strul
A new England – Kirsty MacColl
Du är snart där – Håkan Hellström
You’ll never walk alone – Judy Garland

Länk till listan på spotify 


Två av de viktigaste komponenterna i mitt liv och en stor anledning till att jag är där jag är nu, är förståss de här två sötnosarna. Bilden är tagen på Alla hjärtans dag. Och jag älskar er verkligen Erik och Klara!


Blogginlägg 25 av 100 i #Blogg100

1 kommentar:

BP sa...

Det här måste nog vara en av dina bästa bilder av Klara! Suveränt.

Å du - vilken väluppfostrad, tyst och lugn son du har. Han säger ju inte piiiiip när han sitter där och leker med sin mobil.

Bra gjort där - å det gäller både dotter och son!

PS. Båda börjar likna dig mer och mer - utseendemässigt alltså!
Fint inlägg om din pappa också! DS.