27 mars 2015

sociala medier ftw


Om det nu är så, måste jag citera Marshall Crenshaw "You're my favourite waste of time..." Jag har länge varit aktiv på Facebook och Instagram, men under det här senaste året har Twitter kommit att spela den största rollen i mitt liv. Förut använde jag bara twitter i jobbet, men nu är det privata användandet mycket viktigare!



Min mamma kallar det mina låtsaskompisar. Men för mig är de väldigt verkliga. Vissa har jag dessutom sett till att träffa i verkligheten. Jag säger godmorgon&godnatt, jag utbyter musiklistor, jag diskuterar allt möjligt, jag tramsar, jag kommenterar teveprogram, jag får nyheter och sportresultat, jag flörtar... Och twännerna finns i min telefon dygnet runt. Bra både när man känner sig ensam eller bara vill fördriva tiden lite. 


Blogginlägg 27 av 100 i #Blogg100

Inga kommentarer: